Najprawdopodobniej zarzut oszustwa usłyszy mieszkaniec
Opalenicy, który po kilkudniowym pobycie opuścił jeden z wolsztyńskich hoteli
nie płacąc za usługę hotelową i wyżywienie. Zniknięcie nieuczciwego klienta
zauważyła w miniony poniedziałek pracownica obsługi, która chciała posprzątać
pokój. Ponieważ kontakt telefoniczny z mężczyzną pomimo wielokrotnych prób ze
strony pracowników hotelu okazał się bezskuteczny wczoraj o sprawie
powiadomiono Policję. W przypadku potwierdzenia zarzutu mężczyźnie grozić
będzie do 8 lat pozbawienia wolności …
21.09.2011r Komenda Powiatowa Policji w Wolsztynie powiadomiona została o
oszustwie dokonanym na szkodę właściciela jednego z wolsztyńskich hoteli. Jak
ustalono, w miniony poniedziałek jeden z gości nie uiszczając opłaty za pobyt i
wyżywienie opuścił hotel. Mężczyzna podający się za mieszkańca Opalenicy zadeklarował
dwutygodniowy pobyt, jednak po trzech dniach w nieustalonych okolicznościach
opuścił pokój. Zniknięcie hotelowego gościa zauważyła pracownica obsługi, która
chciała posprzątać zajmowany przez niego pokój. Wtedy okazało się, że nieobecność
mężczyzny nie wynika ze zwyczajnego wyjścia do miasta – w pokoju nie było
również żadnych jego rzeczy. Pracownicy hotelu podjęli wielokrotne próby telefonicznego
kontaktu z mężczyzną, które jednak okazały się bezskuteczne. To zadecydowało o
poinformowaniu o sprawie Policji. Starty jakie poniósł właściciel hotelu
wycenione zostały na ponad 600 złotych. W sprawie wszczęte zostało postępowanie
wyjaśniające, którego efektem może być przedstawienie nieuczciwemu klientowi
zarzutu oszustwa. W przypadku potwierdzenia zarzutu mężczyźnie grozić będzie do 8 lat pozbawienia wolności.